FILTER
Filtreeri sobiv toode siit
Suzuki päramootor DF350 AT Suzuki DF350 AP on Suzuki pärmootorite perekonna lipulaev. Tulvil uutest lahendustest on DF350 pärjatud ka NMMA innovatsiooni auhinnaga. Suurim erinevus oma eelkäijatega on DF350 veojalg mis kasutab kahte, üksteise suhtes vastassuunas pöörlevat, sõukruvi. Kahe sõukruvi kasutamise eeliseks on parem kiirendus, sõukruvi läbilibisemisel tekkivate kadude vähendamine ning pikisuunaline stabiilsus. Selline lahendus on […]

Suzuki päramootor DF325 AT Tulvil uutest lahendustest on DF325 pärjatud NMMA innovatsiooni auhinnaga. Suurim erinevus oma eelkäijatega on DF325 veojalg mis kasutab kahte, üksteise suhtes vastassuunas pöörlevat, sõukruvi. Kahe sõukruvi kasutamise eeliseks on parem kiirendus, sõukruvi läbilibisemisel tekkivate kadude vähendamine ning pikisuunaline stabiilsus. Selline lahendus on hetkel seeriatootmises olevate päramootorite seas ainulaadne. Kõiges muus jagab […]

Suzuki päramootor DF300 AP Suzuki DF300 AP on võimekas, V6 mootorivalemi ja suure töömahuga päramootor. Omavahelise, 55° asetusega silindrid hoiavad päramootori kompaktsena ja kahe mootori paigaldus ei vaja ülemäära laia ahtripeeglit. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki […]

Suzuki päramootor DF250 AP Suzuki DF250 AP on võimekas, V6 mootorivalemi ja suure töömahuga päramootor. Omavahelise, 55° asetusega silindrid hoiavad päramootori kompaktsena ja kahe mootori paigaldus ei vaja ülemäära laia ahtripeeglit. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki Selective […]

Suzuki päramootor DF225 T/Z Suzuki DF225 T/Z on võimekas, V6 mootorivalemi ja suure töömahuga päramootor. Omavahelise, 55° asetusega silindrid hoiavad päramootori kompaktsena ja kahe mootori paigaldus ei vaja ülemäära laia ahtripeeglit. Mootori juhtplokk lubab vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Kuus silindrit, neli ülanukkvõlli (DOHC), 24 klappi ja 3 614 cm3 töömahtu kindlustavad hea väändemomendi […]

Suzuki päramootor DF200 AP Suzuki DF200 AP on kompaktne, kuid samas suure töömahuga päramootor. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki Selective Rotation võimaldab hõlpsalt sõuvõlli pöörlemise suunda valida ja nii ei vaja mitme mootori paigaldus ühele alusele […]

Suzuki päramootor DF175 AP Suzuki DF175 AP on kompaktne, kuid samas suure töömahuga päramootor. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki Selective Rotation võimaldab hõlpsalt sõuvõlli pöörlemise suunda valida ja nii ei vaja mitme mootori paigaldus ühele alusele […]

Suzuki päramootor DF150 AP Suzuki DF150 AP on kompaktne, kuid samas suure töömahuga päramootor. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki Selective Rotation võimaldab hõlpsalt sõuvõlli pöörlemise suunda valida ja nii ei vaja mitme mootori paigaldus ühele alusele […]

Suzuki päramootor DF140 BG DF140 BG esindab Suzuki mudelivalikus võimekat keskklassi mootorit. Esmakordselt on selles suurusklassis kasutusel elektrooniline gaasi ja käigu juhtimine (Suzuki Precision Control – SPC) mis muudab mootori juhtimise eriti sujuvaks ja täpseks. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli […]

Suzuki päramootor DF115 BG DF115 BG esindab Suzuki mudelivalikus võimekat keskklassi mootorit. Esmakordselt on selles suurusklassis kasutusel elektrooniline gaasi ja käigu juhtimine (Suzuki Precision Control – SPC) mis muudab mootori juhtimise eriti sujuvaks ja täpseks. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab […]
Suzuki päramootor DF100 BT Suzuki DF100 BT on edasiarendus Suzuki DF70 A/80 A/90 A mudeliseeriast. Tänu oma väikesele kaalule ja suurele võimsusele sobib DF100 BT just kergetele ja kiiretele alustele. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli […]

Suzuki päramootor DF90 AT DF90 AT – aus keskklass ja siin ei ole millegi pealt kokku hoitud. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi ja 1 502 cm3 töömahtu kindlustavad hea […]

Suzuki päramootor DF80 AT DF80 AT – aus keskklass ja siin ei ole millegi pealt kokku hoitud. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi ja 1 502 cm3 töömahtu kindlustavad hea […]

Suzuki päramootor DF70 AT DF70 AT – aus keskklass ja siin ei ole millegi pealt kokku hoitud. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi ja 1 502 cm3 töömahtu kindlustavad hea […]

Suzuki päramootor DF60 ATL Suzuki DF60 ATL päramootor on tõeline Jaapani inseneritöö musternäide. Hoolimata oma väikesest kaalust on tema kapoti all pakitud kõik, mida oleme harjunud nägema suuremate päramootorite juures. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Kolm […]

Suzuki päramootor DF50 AT NMMA innovatsiooni auhinnaga pärjatud Suzuki DF50 AT päramootor on tõeline Jaapani inseneritöö musternäide. Hoolimata oma väikesest kaalust on tema kapoti all pakitud kõik, mida oleme harjunud nägema suuremate päramootorite juures. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab […]