FILTER

Filtreeri sobiv toode siit

DF350 AT
350 hj
DF350 AT

Suzuki päramootor DF350 AT Suzuki DF350 AP on Suzuki pärmootorite perekonna lipulaev. Tulvil uutest lahendustest on DF350 pärjatud ka NMMA innovatsiooni auhinnaga. Suurim erinevus oma eelkäijatega on DF350 veojalg mis kasutab kahte, üksteise suhtes vastassuunas pöörlevat, sõukruvi. Kahe sõukruvi kasutamise eeliseks on parem kiirendus, sõukruvi läbilibisemisel tekkivate kadude vähendamine ning pikisuunaline stabiilsus. Selline lahendus on […]

DF325 AT
325 hj
DF325 AT

Suzuki päramootor DF325 AT Tulvil uutest lahendustest on DF325 pärjatud  NMMA innovatsiooni auhinnaga. Suurim erinevus oma eelkäijatega on DF325 veojalg mis kasutab kahte, üksteise suhtes vastassuunas pöörlevat, sõukruvi. Kahe sõukruvi kasutamise eeliseks on parem kiirendus, sõukruvi läbilibisemisel tekkivate kadude vähendamine ning pikisuunaline stabiilsus. Selline lahendus on hetkel seeriatootmises olevate päramootorite seas ainulaadne. Kõiges muus jagab […]

DF300 AP
300 hj
DF300 AP

Suzuki päramootor DF300 AP Suzuki DF300 AP on võimekas, V6 mootorivalemi ja suure töömahuga päramootor. Omavahelise, 55° asetusega silindrid hoiavad päramootori kompaktsena ja kahe mootori paigaldus ei vaja ülemäära laia ahtripeeglit. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki […]

DF250 AP
250 hj
Suzuki paadimootor DF250AP külgvaade
DF250 AP

Suzuki päramootor DF250 AP Suzuki DF250 AP on võimekas, V6 mootorivalemi ja suure töömahuga päramootor. Omavahelise, 55° asetusega silindrid hoiavad päramootori kompaktsena ja kahe mootori paigaldus ei vaja ülemäära laia ahtripeeglit. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki Selective […]

DF225 T/Z
225 hj
Suzuki paadimootor DF225T külgvaade
DF225 T/Z

Suzuki päramootor DF225 T/Z Suzuki DF225 T/Z on võimekas, V6 mootorivalemi ja suure töömahuga päramootor. Omavahelise, 55° asetusega silindrid hoiavad päramootori kompaktsena ja kahe mootori paigaldus ei vaja ülemäära laia ahtripeeglit. Mootori juhtplokk lubab vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Kuus silindrit, neli ülanukkvõlli (DOHC), 24 klappi ja 3 614 cm3 töömahtu kindlustavad hea väändemomendi […]

DF200 AP
200 hj
DF200 AP

Suzuki päramootor DF200 AP Suzuki DF200 AP on kompaktne, kuid samas suure töömahuga päramootor. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki Selective Rotation võimaldab hõlpsalt sõuvõlli pöörlemise suunda valida ja nii ei vaja mitme mootori paigaldus ühele alusele […]

DF175 AP
175 hj
DF175 AP

Suzuki päramootor DF175 AP Suzuki DF175 AP on kompaktne, kuid samas suure töömahuga päramootor. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki Selective Rotation võimaldab hõlpsalt sõuvõlli pöörlemise suunda valida ja nii ei vaja mitme mootori paigaldus ühele alusele […]

DF150 AP
150 hj
DF150 AP

Suzuki päramootor DF150 AP Suzuki DF150 AP on kompaktne, kuid samas suure töömahuga päramootor. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad mootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega mootorite seast ei leia. Suzuki Selective Rotation võimaldab hõlpsalt sõuvõlli pöörlemise suunda valida ja nii ei vaja mitme mootori paigaldus ühele alusele […]

DF140 BG
140 hj
Suzuki paadimootor DF140A külgvaade
DF140 BG

Suzuki päramootor DF140 BG DF140 BG esindab Suzuki mudelivalikus võimekat keskklassi mootorit. Esmakordselt on selles suurusklassis kasutusel elektrooniline gaasi ja käigu juhtimine (Suzuki Precision Control – SPC)  mis muudab mootori juhtimise eriti sujuvaks ja täpseks. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli […]

DF115 BG
115 hj
Suzuki paadimootor DF115A külgvaade
DF115 BG

Suzuki päramootor DF115 BG DF115 BG esindab Suzuki mudelivalikus võimekat keskklassi mootorit. Esmakordselt on selles suurusklassis kasutusel elektrooniline gaasi ja käigu juhtimine (Suzuki Precision Control – SPC)  mis muudab mootori juhtimise eriti sujuvaks ja täpseks. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab […]

DF100 BT
100 hj
DF100 BT

Suzuki päramootor DF100 BT Suzuki DF100 BT on edasiarendus Suzuki DF70 A/80 A/90 A mudeliseeriast. Tänu oma väikesele kaalule ja suurele võimsusele sobib DF100 BT just kergetele ja kiiretele alustele. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli […]

DF90 AT
90 hj
Suzuki paadimootor DF90A külgvaade
DF90 AT

Suzuki päramootor DF90 AT DF90 AT – aus keskklass ja siin ei ole millegi pealt kokku hoitud. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi ja 1 502 cm3 töömahtu kindlustavad hea  […]

DF80 AT
80 hj
Suzuki paadimootor DF80A külgvaade
DF80 AT

Suzuki päramootor DF80 AT DF80 AT – aus keskklass ja siin ei ole millegi pealt kokku hoitud. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi ja 1 502 cm3 töömahtu kindlustavad hea  […]

DF70 AT
70 hj
Suzuki paadimootor DF70A külgvaade
DF70 AT

Suzuki päramootor DF70 AT DF70 AT – aus keskklass ja siin ei ole millegi pealt kokku hoitud. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi ja 1 502 cm3 töömahtu kindlustavad hea  […]

DF60 ATL
60 hj
Suzuki paadimootor DF60A külgvaade
DF60 ATL

Suzuki päramootor DF60 ATL Suzuki DF60 ATL päramootor on tõeline Jaapani inseneritöö musternäide. Hoolimata oma väikesest kaalust on tema kapoti all pakitud kõik, mida oleme harjunud nägema suuremate päramootorite juures. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Kolm […]

DF50 AT
50 hj
Suzuki paadimootor DF50A külgvaade
DF50 AT

Suzuki päramootor DF50 AT NMMA innovatsiooni auhinnaga pärjatud Suzuki DF50 AT päramootor on tõeline Jaapani inseneritöö musternäide. Hoolimata oma väikesest kaalust on tema kapoti all pakitud kõik, mida oleme harjunud nägema suuremate päramootorite juures. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab […]