DF140 BG esindab Suzuki mudelivalikus võimekat keskklassi paadimootorit. Esmakordselt on selles suurusklassis kasutusel elektrooniline gaasi ja käigu juhtimine (Suzuki Precision Control – SPC)  mis muudab paadimootori juhtimise eriti sujuvaks ja täpseks. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab paadimootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi, 2 044 cm3 töömahtu ja tõstetud surveaste kindlustavad hea väändemomendi. Koos 2,59:1 ülekandega annab see võimaluse kasutada suure diameetri ja kiire sammuga sõukruvisid, mis pakuvad parimat võimaliku kiirendust. Ettepoole nihutatud väntvõll parandab paadimootori kaalujaotust, vähendab vibratsiooni ja stabiliseerib rooli tööd.

Hammasrihma asemel on kasutusel kettülekanne, mis tähendab väiksemat hooldusvajadust ning suuremat töökindlust. Kalastajate rõõmuks võimaldab Troll Mode System- funktsioon paadimootori pöördeid muuta vahemikus 800 – 1200 p/min vaid paari nupuvajutusega. Võimas, 40A generaator hoolitseb selle eest, et aku oleks alati täis ning pardal olev elektrivarustus toimiks. Alates 2022 mudeliaastast on generaatori efektiivsust tühikäigul tõstetud ja nüüd on tühikäigul laadimisvõimsus 3 ampri võrra suurem. Paadiootori kallutusnurka saab vajadusel piirata, mis lubab päramootorit kasutada ka kitsas ahtrikaevus. Lisavarustusena on juurde võimalik paigaldada Suzuki Keyless Start System (KLS). Paadiootori kütusefiltrisse integreeritud vee tuvastamise andur hoiatab kasutajat juhul, kui kütusesüsteemi on sattunud vesi.

Maailma muutmine algab pisiasjadest – alates 2023 aastast on DF140 BG paadimootorid varustatud mikroplasti kogumise filtriga. Paadiootori jahutusvesi suunatakse läbi filtri ning selle tulemusena korjatakse filtrisse vees heljuvat mikroplasti. Filter ei vaja vahetust, seda puhastatakse hoolduse käigus. Juhul, kui filter peaks ummistuma enne hooldusvälba täitumist, suunatakse jahutusvesi filtrist mööda ja paadimootori töö jätkub tavapäraselt.

DF140 BTG/BZG standardvarustusse kuulub kütusevoolik, paigaldustarvikud.
DF140 BTG/BZG päramootor tarnitakse ilma sõukruvi, juhtseadmete ja näidikuteta.
DF140 BZG päramootor on vastupäeva pöörleva sõuvõlliga, mis on sobilik kahe mootori paigalduse puhul.

Lisavarustus:
Digitaalne multifunktsionaalne näidik
Suzuki Keyless Start System (KLS)
Alumiiniumist sõukruvi sammuga 15″-23″
Roostevabast terasest sõukruvi sammuga 15″ – 25″

Lae alla Suzuki päramootorite hinnakiri
Lae alla Suzuki mudeli kataloog

Tehnoloogilised eelised – kliki ikoonidel

Mudel DF140 BTG/BZG
Mootori tüüp 4 takti DOCH, 16 klappi, kettajam
Kubatuur 2045 cm3
Võimsus 140 hj / 103 kW
Maksimaalne pöörete arv / min 5000 – 6000 p/min
Silindrite arv 4
Toitesüsteem Sissepritse
Käigud F – N – R
Ülekandearv 2,59:1
Veojala pikkus L: 508 mm (20″) / X: 635 mm (25″)
Kaal L: 188 kg / X: 192 kg
Juhtimine Elektrooniline SPC
Starter Elektriline
Generaator 12V 40A
Mootori kallutamine Elektriline trim/tilt

Küsi lisa

Andres Leidre
Paadimootorid
Mootorpaadid

+372 5326 9405
+372 677 9440
info@kvaliteettehnika.ee

Leia omale lähim edasimüüja

kvaliteettehnika edasimyyjad