Suzuki paadimootorid on omas valdkonnas juhtival kohal tänu auhinnatud tehnoloogiale ja disainile, mis muudavad paadisõidu veelgi nauditavamaks.
SUZUKI TOPELT ÕHUVÕTU SÜSTEEM
DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B
DF350A/DF325A/DF300B on varustatud L-kujulise topelt õhuvõtu süsteemiga, mis välistab vee sattumise mootori katte alla.
EELIS
- Takistab vee sattumist paadimootorisse.
- Otse sisselaskesse sisenev õhk tõstab paadimootori efektiivsust.
SUZUKI VEE TUVASTUSSÜSTEEM
DF70A JA VÕIMSAMAD
Hoiatab kasutajat visuaalse teavituse ja heliga kui kütusesse on sattunud vesi.
EELIS
- Varajane eelhoiatus aitab ennetada mootoririkkeid nagu kehv kütuse põlemine, väiksem võimsus ja korrosioon.
ISEREGULEERUV MOOTORIKETT
DF40A JA VÕIMSAMAD
Automaatselt reguleeruv mootorikett töötab õlivannis, seega ei vaja kunagi määrimist ja on varustatud automaatse hüdraulilise pingutiga, et see oleks alati täpselt reguleeritud.
EELIS
- Suurem vastupidavus võrreldes rihmajamiga.
- Hooldusvaba.
TOPELT VEEVÕTT
DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250W
Mootori jahutusvett võetakse kahest erinevast teineteisest sõltumatust veevõtu avast veojala alumises osas, kus tavapäraselt on ainult üks ava.
EELIS
- Suurendab veevoolu, tagades parema jahutuse.
KALDE PIIRAMISE SÜSTEEM
DF50AV JA VÕIMSAMAD (välja arvatud DF90AWQH, DF60AQH, DF50A/40A)
Võimaldab piirata kalde nurka paadimootori kallutamisel.
EELIS
- Hoiab ära paadi ja päramootori kahjustused, mis võivad tekkida liigsest paadimootori kallutamisest.
- Paadimootorit saab paigaldada ohutult ka kitsasse ahtri kaevu.
SUZUKI KORROSIOONIVASTANE KATE
Kõik mudelid
Alumiiniumist valmistatud välisosade kaitsmiseks on alumiiniumpinnad kaetud spetsiaalse kaitsva korrosioonivastase kattega.
EELIS
- Kaitseb korrosiooni eest ja aitab suurendada paadimootori üldist vastupidavust.
VÕTMEVABA KÄIVITUS
VALIKULINE LISAVARUSTUS: DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG
See süsteem võimaldab Teil mootorit käivitada kui võtmepult on läheduses.
- Ühe nupuvajutusega Start & Stop
- Kuni 6 päramootori sünkroonseks juhtimiseks
- Veekindel ja ujuv juhtpult
- Immobilisaator
EELIS
- Eraldi süütevõtit pole vaja.
- Tõstab turvalisust.
LISA VEEVÕTU AVA
LISAVARUSTUS VÕIMALIK MUDELITELE : DF140BG/115BG, DF140A/115A/100A, DF90AWQH
STANDARDVARUSTUSES: DF60A/50A/40A
Kaks eri suunas paiknevat veevõtuava vähendavad mootori ülekuumenemise riski ummistuse tõtu.
SDSM+
DF9.9 JA VÕIMSAMAD MUDELID*
See rakendus võimaldab planeerida järgmist paadireisi arvestades ilmateadet ning kontrollida paadimootori seisukorda. Rakendus annab ka näpunäiteid ja soovitusi eelseisvaks paadisõiduks. Kõik funktsioonid on saadaval tasuta. Ingliskeelse lisateabe leiad siit.
*Vajalik on nutitelefon, milles töötab Android või iOS.
EELIS
- Võimalus koostada ja ajastada merereisi plaan arvestades tulevasi ilmaolusid.
- Kontrollige enne väljasõitu rakendusest paadimootorite seisukorda.
- Mootori andmed kuvatakse telefoni rakenduses skaneerides QR-koodi.
- Lihtsam ja kiirem hooldus kui esitate paadimootori andmed kohalikule Suzuki esindajale enne hoolduse tellimist.
TOPELT PIHUSTID
DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B
Topelt kütuse pihustid tagavad vajaliku kütuse koguse ka suurematel koormustel ja garanteerivad, et paadimootor töötab alati oma võimekuse tipus.
EELIS
- Võimas jõudlus suurtel pööretel.
ETTEPOOLE NIHUTATUD VÄNTVÕLL
DF70A ja võimsamad
Mootoriplokk asub esiosale lähemal, nihutades paadimootori raskuskeset ettepoole.
EELIS
- Vähem vibratsiooni
- Kompaktsem
- Stabiilsem roolitöö
2-ASTMELINE REDUKTSIOON
DF70A JA VÕIMSAMAD
See süsteem töötab koos ettenihutatud mootoriplokiga, kus esimene reduktsioon toimub väntvõlli ja veovõlli vahel. Teine reduktsiooni aste toimub reduktori korpuses. See lahendus võimaldab kasutada suure diameetriga sõukruvisid.
EELIS
- Suure diameetriga sõukruvi tagab hea kiirenduse.
- Võimas tõukejõud tänu suure läbimõõduga sõukruvile.
- Võimekas navigeerimine, säilitades sõukruvi pöörlemise kiiruse ka suurema koormuse korral.
ÜLEKANDE ARV VÕIMSUSKLASSIS
SUUR TÕUKEJÕUD
DF60AV/50AV
Need paadimootorid on varustatud reduktoriga, mille ülekandearv on 2,42, mis on suurem kui standardmudelil. Koos suure 36 cm (14-tollise) sõukruviga võib see võimas süsteem pakkuda plahvatuslikku tõukejõudu. See on mõeldud raskete paatide jaoks.
EELIS
- Võimas navigeerimine ja täpne manööverdamine isegi suure koormaga.
- Suurem võimsus suure läbimõõduga sõukruvi pööramiseks, pakkudes jõudsat kiirendust.
- Parem kiirendus.
- Suurepärane juhitavus madalal kiirusel.
TOPELT SÕUKRUVID
DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B
Kaks teineteisele vastassuunas pöörlevat sõukruvi.
EELIS
- Otse sõites suurepärane stabiilsus, kuna kõrvaldatakse ühe propelleriga seotud külgsuunalised jõud.
- Paadimootori võimsus kandub tõhusamalt vette.
- Võimas tõukejõud ka tagurpidi käiguga.
- Tänu väiksemale reduktorile väiksem veetakistus.
- Hea vees haardumise jõudlus ja kohene kiirendus.
MITMEASTMELINE SISSELASE
DF250/225, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF250W, DF150W
Õhu suunamine läbi pikkade või lühikeste sisselaske kanalite tagab optimaalse mootori töö erinevates mootori pöördevahemikes.
EELIS
- Suurem õhu hulk suurendab võimsust suurel kiirusel töötades.
- Madalal kiirusel töötades suurendatakse õhu tihedust sisselaske kanalis, mis tõhustab põlemise efektiivsust ja maksimeerib väändemomenti.
MUUTUV KLAPI AJASTUS
DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250, DF250W, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A
Muutuva klapi ajastust kasutatakse sisselaskeklapi avamise ja sulgemise ajastamise reguleerimiseks sõltuvalt mootori töörežiimist.
EELIS
- Pakub sujuvat ja võimsat väändemomenti.
- Pakub töötamise ajal suuremat kiirendust kõigis töörežiimides.
OTSE ÕHUVÕTT
DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B
Otsene õhuvool sisselaskeavast takistab temperatuuri tõusu sisselaskesüsteemis ja parandab põlemistõhusust.
EELIS
- Annab suurema võimsuse ja parema põlemistõhususe.
INTEGREERITUD ROOLISÜSTEEM
DF350AMD/300BMD
Tavapärane väline hüdrosilinder on asendatud suletud integreeritud roolisüsteemiga.
EELIS
- Vähem detaile mootorikaevus.
- Võimaldab mootorit tõsta kõrgemale ilma roolisüsteemi kahjustamata.
- Võimaldab paigaldada erinevat tüüpi paatidele.
- Lihtne paigaldamine.
Võrdlus mootorit tõstes
Tavapärane DF350A/325A/300B
(välise roolisilindriga)
DF350AMD/300BMD
(Integreeritud roolisilindriga)
ELEKTROONILINE KÄIGUVAHETUS JA GAAS
LISAVARUSTUS SOBIB: DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG
Juhtimine toimub kaugjuhtimiskangist selliselt, et käsk edastatakse paadimootorisse elektrilise signaali, mitte traditsiooniliste mehaaniliste juhttrosside kaudu.
EELIS
- Väiksem hõõrdumine ja takistus võrreldes mehaanilise tüübiga, mis kasutab juhttrosse.
- Koos Lean Burn Control System-ga pakub see paremat kütusesäästlikkust laias mootori töötamise vahemikus.
- Saadaval kuni 6 päramootori juhtimiseks.
- 1 kangi kasutamine mitme paadimootori jaoks.
- Lülitid “SELECT” ja “THROTTLE ONLY” on integreeritud juhtpuldi peale.
- Automaatne trimmi süsteem on saadaval koos SMG4/SMD-ga.
SUZUKI MUUDETAV PÖÖRLEMISSUUND
DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP
Päri- ja vastassuunalise sõukruvi pöörlemise suuna valikuvõimalus ühel ja sama mootoril.
EELIS
- Samal päramootoril saab kasutada kas päripäeva või vastupidist pöörlemist.
MÜRASUMMUTUS
DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF140BG/115BG
Sisselaskes tekkiv müra summutatakse summuti ja resonaatoriga, mis vähendab paadimootori müra.
EELIS
- Vähem müra ja muudab paadisõidu meeldivamaks.
KOLMESUUNALINE HOIUSTAMINE
DF6A/5A/4A
Disain võimaldab päramootori paadist eemaldada ja asetada selle hoiule ükskõik millisele kolmele küljele.
EELIS
- Ladustamise külje või -meetodi pärast pole vaja muretseda. Lihtsam paadimootori hoiustamine.
INTEGREERITUD KÜTUSEPAAK
DF6A/5A/4A
Integreeritud ülaosas asuv kütusepaak ja ühesuunaline klapp tagavad kütuse etteande gravitatsiooni abil. Integreeritud kütusepaagis toimub kütuse pealevool läbi tagasivooluklapi otse karburaatorisse.
EELIS
- Lihtne käivitus.
- Ei vaja välist kütusepaaki.
SUZUKI TROLLIMISE REŽIIM*
(Valikuline kaugjuhtimispuldiga mudelite jaoks)
DF40A JA VÕIMSAMAD (välja arvatud: DF250/225/200, DF250W, DF150W, DF90AWQH)
Süsteem lubab hõlpsasti fikseerida paadimootori pöördeid madalatel kiirustel.
EELIS
- Kasutaja saab määrata paadimootori pöörlemiskiirust ilma juhtkangi kasutamata.
- Võimaldab mootorpaadi väga täpset juhtimist madalatel pööretel.
*Saadaval SMD, SMG või TROLL MODE lülituspaneeliga.
GAASIVEDRUGA KALLUTUS
DF90AWQH, DF60AQH/40AQH, DF30AQH
Võimaldab paadimootorit minimaalse jõuga kiiresti üles või alla kallutada.
AUTOMAATNE TRIMM*
DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG
Automaatne trimm reguleerib paadimootori trimmi nurka automaatselt sõltuvalt mootori pöörete arvust.
EELIS
- See tehnoloogia aitab hoida paadimootori õiget trimminurka ning aitab saavutada suuremat tippkiirust, paremat kiirendust ja kütusesäästu.
*Saadaval koos SMD/SMG4-ga
Nautige funktsiooni SMG4-ga. Kuidas seda kasutada, leiad videost.
SUZUKI EASY START SÜSTEEM
DF40A JA VÕIMSAMAD (välja arvatud DF250/225/200, DF250W, DF150W)
Lihtsalt keerake võtit ja vabastage. See süsteem pakub mootori sujuvamat käivitumist. Süsteem viib paadimootori käivitusprotseduurid automaatselt.
LEAN BURN CONTROL SYSTEM
DF9.9B JA VÕIMSAMAD (välja arvatud DF250/225/200, DF150W)
Lean Burn Control e. lahja kütusesegu juhtimise süsteem tagab alati optimaalse kütuse doseerimise arvestades paadimootori töörežiimiga. Ühtlasel koormusel muudetakse kütusesegu lahjemaks, mis vähendab kütusekulu.
EELIS
- Märkimisväärne kütusesääst kõigis kiirusvahemikes, eriti ühtlasel kiirusel.
- Kütusesääst ja vähenevad bensiinikulud.
*Graafikutel kasutatud andmed saadi “In-House Suzuki“ testimise abil ühtlastes tingimustes. Tulemused sõltuvad töötingimustest (paadi konstruktsioon, suurus, kaal, ilm jne).
AKUVABA ELEKTROONILINE SISSEPRITSE
DF30A/25A, DF20A/15A/9,9B
See tehnoloogia tagab kiirema käivitamise, sujuvama töö ja võimsama kiirenduse ilma akuta. Võimaldab paadimootrit kasutada ilma akuta.
EELIS
- Kiire ja lihtne käivitus.
- Puhas põlemisprotsess ja säästlikum kütusekulu.
- Tõhusam ja sujuvam jõudlus peaaegu igas töövahemikus.
- Töötab ilma akuta.
MIKROPLASTI KOGUMISE FILTER
DF140BG/115BG, DF140B/115B/100C
Projekti SUZUKI CLEAN OCEAN projekti raames töötati välja filter, mis kogub paadimootori töötamise ajal veekogudesse sattunud mikroplasti.
EELIS
- Paadimootor kogub mikroplasti samal ajal kui sina naudid paadisõitu.
- Mootori jõudlus ei vähene.
- Ei tekita kasutajale lisakulusid.