Paadimootor DF100 C erineb DF100 B mootorist eelkõige kaalu ja töömahu poolest. DF100 C jagab plokki populaarse DF115/140 mudeliseeria paadimootoritega ning tänu suurele töömahule pakub head väändemomenti ning pikka ressurssi. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab paadimootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi ja 2 044 cm3 töömahtu kindlustavad sujuva käigu ning võimeka kiirenduse. Koos 2,59:1 ülekandega annab see võimaluse kasutada suure diameetri ja kiire sammuga sõukruvisid, mis pakuvad parimat võimaliku kiirendust.
Ettepoole nihutatud väntvõll parandab paadimootori kaalujaotust, vähendab vibratsiooni ja stabiliseerib rooli tööd. Hammasrihma asemel on kasutusel kettülekanne, mis tähendab väiksemat hooldusvajadust ning suuremat töökindlust. Kalastajate rõõmuks võimaldab Troll Mode System- funktsioon mootori pöördeid muuta vahemikus 800 – 1200 p/min vaid paari nupuvajutusega. Võimas, 40A generaator hoolitseb selle eest, et aku oleks alati täis ning pardal olev elektrivarustus toimiks. Alates 2022 mudeliaastast on generaatori efektiivsust tühikäigul tõstetud ja nüüd on tühikäigul laadimisvõimsus 3 ampri võrra suurem. Paadimootori kallutusnurka saab vajadusel piirata, mis lubab päramootorit kasutada ka kitsas ahtrikaevus. Lisavarustusena on juurde võimalik paigaldada Suzuki Keyless Start System (KLS). Paadimootori kütusefiltrisse integreeritud vee tuvastamise andur hoiatab kasutajat juhul, kui kütusesüsteemi on sattunud vesi.
Maailma muutmine algab pisiasjadest – alates 2023 aastast on DF100 C paadimootorid varustatud mikroplasti kogumise filtriga. Mootori jahutusvesi suunatakse läbi filtri ning selle tulemusena korjatakse filtrisse vees heljuvat mikroplasti. Filter ei vaja vahetust, seda puhastatakse hoolduse käigus. Juhul, kui filter peaks ummistuma enne hooldusvälba täitumist, suunatakse jahutusvesi filtrist mööda ja paadimootori töö jätkub tavapäraselt.
DF100 CT standardvarustusse kuulub kütusevoolik, paigaldustarvikud.
DF100 CT päramootor tarnitakse ilma sõukruvi, juhtseadmete ja näidikuteta.
Lisavarustus:
Juhtpult või rumpel
Analoog näidikud
Digitaalne multifunktsionaalne näidik
Alumiiniumist sõukruvi sammuga 15″-23″
Roostevabast terasest sõukruvi sammuga 15″ – 25″
Lae alla Suzuki päramootorite hinnakiri
Lae alla Suzuki mudeli kataloog
Tehnoloogilised eelised – kliki ikoonidel
Mudel | DF100 CT |
---|---|
Mootori tüüp | 4 takti DOCH, 16 klappi, kettajam |
Kubatuur | 2045 cm3 |
Võimsus | 100 hj / 73,6 kW |
Maksimaalne pöörete arv / min | 5000 – 6000 p/min |
Silindrite arv | 4 |
Toitesüsteem | Sissepritse |
Käigud | F – N – R |
Ülekandearv | 2,59:1 |
Veojala pikkus | L: 508 mm (20″) / X: 635 mm (25″) |
Kaal | L: 188 kg / X: 192 kg |
Juhtimine | Kaugjuhitav või rumpel |
Starter | Elektriline |
Generaator | 12V 40A |
Mootori kallutamine | Elektriline trim/tilt |
Küsi lisa
Andres Leidre
Paadimootorid
Mootorpaadid