NMMA innovatsiooni auhinnaga pärjatud Suzuki DF50 A paadimootor on tõeline Jaapani inseneritöö musternäide. Hoolimata oma väikesest kaalust on tema kapoti all pakitud kõik, mida oleme harjunud nägema suuremate paadimootorite juures. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab paadimootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Kolm silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC) ja 12 klappi annavad 941 cm3 töömahuga paadimootorile hea väändemomendi.
Hammasrihma asemel on kasutusel kettülekanne, mis tähendab väiksemat hooldusvajadust ning suuremat töökindlust. Kalastajate rõõmuks võimaldab Troll Mode System funktsioon paadimootori pöördeid muuta vahemikus 800–1200 p/min vaid paari nupuvajutusega. Võimas, 19A generaator hoolitseb selle eest, et aku oleks alati täis ning pardal olev elektrivarustus toimiks.
DF50 AT standardvarustusse kuulub kütusevoolik, paigaldustarvikud.
DF50 AT päramootor tarnitakse ilma sõukruvi, juhtseadmete ja näidikuteta.
Vaata lisaks ka teisi sarnaseid paadimootoreid.
Lisavarustus:
Juhtpult või rumpel
Analoog näidikud
Digitaalne multifunktsionaalne näidik
Alumiiniumist sõukruvi sammuga 9″-17″
Tehnoloogilised eelised – kliki ikoonidel
Mudel | DF50 AT |
---|---|
Mootori tüüp | 4 takti DOCH, 12 klappi, kettajam |
Kubatuur | 941 cm3 |
Võimsus | 50 hj / 36,8 kW |
Maksimaalne pöörete arv / min | 5300 – 6300 p/min |
Silindrite arv | 3 |
Toitesüsteem | Sissepritse |
Käigud | F – N – R |
Ülekandearv | 2,27:1 |
Veojala pikkus | S: 381 mm (15″) / L: 508 mm (20″) |
Kaal | S: 102 kg / L: 104 kg |
Juhtimine | Kaugjuhtimine või rumpel |
Starter | Elektriline |
Generaator | 12V 19A |
Mootori kallutamine | Elektriline trim/tilt |
Küsi lisa
Andres Leidre
Paadimootorid
Mootorpaadid