Suzuki DF350 AT on Suzuki paadimootorite perekonna lipulaev.
Täiesti uus mootoriplokk ja veojala lahendus on pärjatud ka NMMA innovatsiooni auhinnaga. Suurim erinevus oma konkurentidega on DF350 veojalg, mis kasutab kahte, üksteise suhtes vastassuunas pöörlevat, sõukruvi. Kahe sõukruvi kasutamise eeliseks on parem kiirendus, sõukruvi läbilibisemisel tekkivate kadude vähendamine ning pikisuunaline stabiilsus.
Kõiges muus jagab Suzuki DF350 oma eelkäijate parimaid omadusi – võimekas, V6 mootorivalemi ja suure töömahuga paadimootor. Omavahelise, 55° asetusega silindrid hoiavad paadimootori kompaktsena ja kahe paadimootori paigaldus ei vaja ülemäära laia ahtripeeglit. Suzuki Precision Control (SPC) elektrooniline gaas ja käiguvahetus hõlbustavad paadimootori ja juhtseadmete paigaldust ning annavad kasutajale mugavuse, millesarnast tavapärase juhtimisega paadimootorite seast ei leia.
Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab paadimootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Kuus silindrit, neli ülanukkvõlli (DOHC), 24 klappi, muutuv klapiajastus ja 4 390 cm3 töömahtu kindlustavad hea väändemomendi juba pöördevahemiku alguses.
Ettepoole nihutatud väntvõll parandab paadimootori kaalujaotust, vähendab vibratsiooni ja stabiliseerib rooli tööd. Hammasrihma asemel on kasutusel kettülekanne, mis tähendab väiksemat hooldusvajadust ning suuremat töökindlust. Topelt veevõtu avad tagavad paadimootori jahutussüsteemi toimimise ka suurel kiirusel ja tõstetud paadimootori asendis.
Kalastajate rõõmuks võimaldab Troll Mode System funktsioon paadimootori pöördeid muuta vahemikus 800–1200 p/min vaid paari nupuvajutusega. Võimas, 54A generaator hoolitseb selle eest, et aku oleks alati laetud ning pardal olev elektrivarustus toimiks. Alates 2021 aasta mudelitest on generaatori efektiivsust tõstetud ja nüüd laeb tühikäigul töötav paadimootor akusid 43% rohkem võrreldes eelnevate mudelitega.
Paadimootori kallutusnurka saab vajadusel piirata, mis lubab paadimootorit kasutada ka kitsas ahtrikaevus. Lisavarustusena on juurde võimalik paigaldada Suzuki Keyless Start System (KLS). Paadimootori kütusefiltrisse integreeritud vee tuvastamise andur hoiatab kasutajat juhul, kui kütusesüsteemi on sattunud vesi.
DF350 A standardvarustusse kuulub kütusevoolik, paigaldustarvikud.
DF350 A päramootor tarnitakse ilma sõukruvi, juhtseadmete ja näidikuteta.
Lisavarustus:
Juhtpult
Digitaalne multifunktsionaalne näidik
Suzuki Keyless Start System (KLS)
Roostevabast terasest sõukruvi sammuga 19,5″ – 31,5″
Tehnoloogilised eelised – kliki ikoonidel
Mudel | DF350 AT |
---|---|
Mootori tüüp | 4 takti DOCH, 24 klappi, kettajam, V6 55° |
Kubatuur | 4390 cm3 |
Võimsus | 350 hj / 257,4 kW |
Maksimaalne pöörete arv / min | 5700 – 6300 p/min |
Silindrite arv | 6 |
Toitesüsteem | Sissepritse |
Käigud | F – N – R |
Ülekandearv | 2,29:1 |
Veojala pikkus | X: 635 mm (25″) / XX: 762 mm (30″) |
Kaal | X: 330 kg / XX: 338 kg |
Juhtimine | Kaugjuhitav SPC |
Starter | Elektriline |
Generaator | 12V 54A |
Mootori kallutamine | Elektriline trim/tilt |
Küsi lisa
Andres Leidre
Paadimootorid
Mootorpaadid